Menu

Asystent / Asystentka zarządu kancelarii

ZETT Łebeccy Sp. z o.o.

Pszczyna

Twój zakres obowiązków:
-czynny udział w wystawianiu faktur sprzedażowych dla ponad 500 Klientów,
-prowadzenie dokumentacji dotyczącej Klientów np. przygotowanie umów, aktualizacje danych, zmiana upoważnień,
-przygotowanie dokumentacji do Urzędu Skarbowego oraz innych instytucji,
-zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez -codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej),
-nadzór nad obiegiem dokumentacji,
-odbieranie telefonów i odpisywanie na zapytania klientów,
-realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez Zarząd

Nasze wymagania:
-dobra znajomość programu Excel,
-dobra znajomość urządzeń biurowych,
-odpowiedzialność, dobra organizacja czasu pracy, wysoka kultura osobista,
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

APLIKUJ

Kontakt